משלוח עד הבית 3-5 ימי עסקים
משלוח חינם בקניה מעל 499 ₪
בעקבות עומס עקב חג, זמני המשלוחים עשויים להתעכב

צלחות

פמוטים

פלייסמנט

סכום

מפיות

מפות

כלי הגשה

כוסות

חבקים

אגרטלים

מדיניות החזרים

מדיניות ביטולים והחזרות

 

  • ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח –
  • כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא"ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה, כאמור לעיל וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר.
  • בוטלה ההזמנה כאמור, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור לעיל, את הסכום ששולם על ידו, באם ביצע ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מביניהם.
  • ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח –
  • סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה, כאמור לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.
  • כאשר המזמין עונה על ההגדרה של "עולה חדש", "אדם עם מוגבלות", "אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הוא לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה אצל הלקוח או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, כאמור.
  • בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף זה, תישלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה ועל הלקוח להשיב את המוצרים לנקודת החזרה אצלנו בפתח תקווה ללא עלות בתיאום מראש או במשלוח הלוך וחזור בעלות של 70 שח בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול או באמצעות תיאום שליחות מול שירות הלקוחות של החברה, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
  • בכפוף לאמור לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת המוצרים בחזרה את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. ההחזר, כאמור, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי, באמצעותו בוצעה הרכישה ו/או באמצעות צ'ק מזומן שיימסר ללקוח / יישלח בדואר לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, הכל- בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה שבוטלה ובהתאם להסכמות בין הלקוח לחברה.
  • למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.
  • ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר –
  • על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדרכים המפורטות לעיל, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.
  • במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות: ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת המוצר בחוזר, את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.
  • ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
  • למען הסר ספק יובהר כי אם הלקוח בוחר לבטל את העסקה שלא מפאת פגם במותר עלות המשלוח תחול עליו.
  • החלפת מוצרים שלא מחמת פגם –
  • לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור , (כגון, במקרים של בחירה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד ובאיזה סניף יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה.
  • החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
  • מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים בחנות.
  • ביטול הזמנה ע"י החברה –
  • החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.
  • בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.
  • בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.
  • בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.
  • בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה. הלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.
  • מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות מכוחו, החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות וגוברות, אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.

בעל האתר ספלנדיד  מכבד את פרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהוא מנהל ומפעיל. על כן החליט בעל האתר לפרסם את מדיניותו ביחס להגנת הפרטיות באתר, והוא מתחייב כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו.

מטרת המדיניות היא להסביר מהם נוהגי בעל האתר ביחס לפרטיות המשתמשים באתר, וכיצד משתמש בעל האתר במידע, הנמסר לו על-ידי המשתמשים באתר או הנאסף  בעת השימוש באתר.

מדיניות הפרטיות הינה בהתאם לאמור בסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א 1981.

מדיניות הפרטיות מנוסחת בלשון זכר ומכוונת לשני המינים.

כללי

בעת שימוש בשירותי האתר נאסף מידע אודות המשתמש. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמך ובכתובתך, ו/או על ידי מוצרים ושירותים שרכשת, אמצעי התשלום ששימשו אותך וכיו"ב. זהו המידע שאתה מוסר ביודעין, לדוגמה בעת שתירשם לשירותים באתרים. חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיך. זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP ) שממנה פנית  ועוד.

יובהר כי לא חלה על המשתמש כל חובה שבדין למסור את המידע.

רישום לשירותים

ככל שנדרשים פרטים אישיים בעת רישום לשירותים באתר, או בעת רכישת מוצרים, בעל האתר יבקש ממך מידע הנחוץ במישרין לאספקת השירותים ו/או לרכישת המוצרים. בנוסף יתבקש ממך לאשר קבלת תכנים שיווקיים הנוגעים לפעילות האתר.

מאגר המידע

הנתונים שנאספו  וכן תוכן שהמשתמש מעלה ו/או משתף ו/או יוצר באתר, יישמרו במאגר המידע של האתר. מאגר המידע נשמר על גבי שרתי אחסון אשר עשויים להימצא במדינת ישראל או מחוצה לה. המשתמש באתר מצהיר כי הוא מסכים לשמירת המידע גם מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

מטרות השימוש במידע

השימוש במידע שנאסף, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, על מנת –

  • לאפשר להשתמש בשירותים שונים באתר
  • לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר
  • לשנות ו/או לבטל שירותים ותכנים קיימים
  • כדי להתאים את המודעות שיוצגו בעת הביקור באתר לתחומי ההתעניינות שלך
  • לצורך שמירה על כללי ונהלי האתר אשר מופיעים בתקנון תנאי השימוש
  • לצורכי בקרה
  • לצרכי יצירת קשר ו/או למטרות שיווק וקידום האתר – באמצעות דואר אלקטרוני ו/או הודעות SMS

המידע שישמש את העסק יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אישית.

דיוור ישיר אלקטרוני

בעל האתר מעוניין לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני ו/או הודעות SMS מידע בדבר שירותיו וכן מידע שיווקי ופרסומי.

מידע כזה ישוגר אליך  אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ו/או אם מסרת את פרטיך במסגרת רכישה או משא ומתן לרכישה מהאתר, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו, באמצעות קישור אשר מופיע בגוף הדיוור הישיר ו/או במייל המצורף ו/או על ידי פניה לבעל האתר.

בעל האתר לא ימסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, הוא רשאי להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתר לצדדי ג'.

מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.

מסירת מידע לצד שלישי

בעל האתר לא יעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר אלא במקרים המפורטים להלן:

  • במקרה של מחלוקת משפטית בינך לבין העסק שתחייב חשיפת פרטיך;
  • אם תבצע באתר, פעולות שבניגוד לדין;
  • אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטיך או המידע אודותיך לצד שלישי;
  • אם העסק ימכור או יעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתר לתאגיד כלשהו – וכן במקרה שיתמזג עם גוף אחר או ימזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו;
  • לצורך גיבוי האתר ו/או תחזוקה שלו על ידי ספקים חיצוניים;

Cookies

האתר משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים על המשתמש אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע.

דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.

פרסומות של צדדים שלישיים

העסק מתיר לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתר. המודעות שבהן אתה צופה בעת הביקור באתרי מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה מציבות Cookies במחשבך. ה-Cookies מאפשרים להן לאסוף מידע על האתרים שבהם צפית בפרסומות שהציבו ועל אילו פרסומות הקשת. השימוש שחברות אלה עושות ב-Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של העסק.

אבטחת מידע

באתר מיושמות מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, בעל האתר לא מתחייב ששירותיו  יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם והמשתמש מצהיר כי הוא מודע ומסכים לכך.

זכויות נשוא המידע

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.

פנייה כזאת יש להפנות אל מנהל האתר בדואר אלקטרוני : [email protected]

בנוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך,  אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע

שינויים במדיניות הפרטיות

בכל מקרה בו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתרים כ-14 ימים לפני מועד השינויים.

דיווח על פגיעה בפרטיות

אם אתה סבור כי פרטיותך נפגעה במסגרת או בזיקה לפעילות האתר, אנא פנה לבעל באתר בעמוד יצירת קשר ופרט בפנייתך את נסיבות הפגיעה כפי שאתה רואה אותה.

בעל האתר יברר את פנייתך וישיב לך תוך זמן סביר מקבלתה

X
Scroll to Top

5% הנחה לנרשמים לניוזליטר

המגזין המושלם לאלו שאוהבים ונושמים סטייל
מגוון טיפים, עידכונים והטבות בלעדיות לרשומים